Visādi citādi Tokijas autoizstādes un Gudvudas festivāla prototips ir vienāds. Šim automobilim ir oglekļa šķiedras buferi, durvis, spārni, motora un bagāžnieka pārsegs, kā arī polikarbonāta logu stikli. Vēl šis spēkrats no standarta modeļa atšķiras ar citādu balstiekārtas regulējumu un citādu manuālo pārnesumkārbu, kā arī spēcīgākām bremzēm un atvieglinātu salonu.
Motors gan ir tāds pats kā standarta "Toyota GT-86" – divu litru atmosfēriskais benzīna dzinējs ar 200 zirgspēku jaudu. "TRD Griffon" modifikācijas dinamiskie raksturlielumi netiek atklāti.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit