Foto: Publicitātes foto
Ar jauno "Nissan Note" modeli autoražotājs plāno trīskāršot tā realizācijas apjomus – līdz aptuveni 100 tūkstošiem vienību gadā. Šādu izrāvienu "Nissan" iecerējis, jauno "Note" pozicionējot ne vairs kā kompakto vienapjoma automobiļu "Opel Meriva" un "Honda Jazz" konkurentu, bet gan mērķējot labāko hečbeku virzienā, kur zaigo "Ford Fiesta" un "Volkswagen Polo".

Jaunā "Nissan Note" dienas gaismu ieraudzīja kā "Invitation" koncepts, kas tika prezentēts vēl pērnā gada pavasarī. Tieši gadu vēlāk, šī pavasara Ženēvas autoizstādē tika prezentēta "Nissan Note" sērijveida versija Eiropas tirgum, kas praktiski atkārto "Invitation" prototipa veidolu. Autoražotājs šo līdzību saglabājis apzināti, vēlēdamies atkārtot "Juke" modeļa veiksmi, kurā tika izmantota šī taktika.

Foto: Publicitātes foto

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!