Lai ekonomētu līdzekļus, izstrādātāji pārnesumkārbas vadības sviru novietojuši uz centrālās konsoles, bet stāvbremzes sviru – zem stūresrata.
Hečbeks aprīkots ar 1,2 litru benzīna dzinēju, kas aizgūts no "Nissan Micra". Šis atmosfēriskais motors attīsta 76 zirgspēku jaudu un 104 ņūtonmetru griezes momentu. Trīscilindru agregāts tiek sajūgts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu. "Datsun Go" dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti; salīdzinājumam – "Nissan Micra" ar šo pašu dzinēju līdz 100 km/h paātrinās 14,2 sekundēs.
Ar "Datsun Go" izstrādi Indijā nodarbojās kā japāņu "Nissan", tā arī vietējie inženieri.
Interesanti, ka atjaunotās "Datsun" markas modeļi Krievijā tiks projektēti uz "Lada Kalina" platformas un procesā piedalīsies "AvtoVAZ" inženieri.
"Datsun" auto marka tika radīta 1931. gadā (tobrīd kā "Datson"), ko jau pēc diviem gadiem pārņēma "Nissan". Šī marka tika likvidēta 1986. gada maijā. "Datsun" plašāk pazīstams ar "Fairlady" rodsteriem un "Z" sērijas kupejām.