"Mercedes-Benz" oficiāli atklājis jaunās paaudzes S-klases sedana sportisko modifikāciju "S63 AMG". Jaunais "Mercedes-Benz S63 AMG" aprīkots ar 5,5 litru V8 biturbo motoru, kas attīsta 585 zirgspēku jaudu un 900 ņūtonmetru griezes momentu.
Automobilis pieejams kā ar aizmugurējo, tā arī visu riteņu piedziņu. Turklāt pilnpiedziņa būs pieejama tikai versijā ar pagarināto riteņu garenbāzi un vilkmi pa riteņu asīm sadala proporcijā 33:63 – par labu aizmugurējiem riteņiem. Aizmugurējo riteņu piedziņas "AMG" sedans līdz 100 km/h paātrinās 4,4 sekundēs, bet pilnpiedziņas – četrās sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums abām versijām elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.
Motors tiek sajūgts ar septiņpakāpju automātisko pārnesumkārbu "AMG Speedshift MCT", kurai ir trīs darbības režīmi – komforta, sportiskais un manuālais. Pirmajā gadījumā pastāvīgi aktivizēta "Start&Stop" sistēma un braukšanas uzsākšanai biežāk tiek izmantots otrais pārnesums. Sportiskajā un manuālajā režīmā "Start&Stop" sistēma tiek deaktivizēta, kā arī pārnesumi pārslēdzas ātrāk.
Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes "Mercedes-Benz S63 AMG", kas svēra 2,12 tonnas, jaunais modelis kļuvis par 100 kilogramiem vieglāks. To izdevies panākt, izmantojot vieglākus riteņu diskus, citādus bremžu mehānismus, rezerves riteņa oglekļa šķiedras diskam, alumīnija jumtam un virsbūves priekšējai daļai, kā arī litija jonu akumulatoram. Tamlīdzīgs akumulators tiek izmantots arī "SLS AMG Black Series" superauto un ļauj ieekonomēt aptuveni 20 kilogramu.
"Mercedes-Benz S63 AMG" pilnpiedziņas modifikācijai pieejama arī adaptīvā balstiekārta "Airmatic" ar diviem darbības režīmiem – komforta un sportisko. Savukārt aizmugurējo riteņu piedziņas versijai pieejama "Magic Body Control" balstiekārta, kas pastāvīgi maina amortizatoru cietību.
Sportiskā luksusa sedan interjerā uzstādīti ergonomiskāki sēdekļi un "AMG" logotipi dažādās vietās. Borta datorā autovadītājs varēs uzzināt arī dzinēja un pārnesumkārbas eļļas temperatūru.