Foto: Publicitātes foto

Vācu tūninga kompānija "G-Power", kas no citām atšķiras ar visjaudīgākajām "BMW" modifikācijām, publiskojusi jaunāko projektu "G-Power M3 GT2 R", kas tapis uz "BMW M3" kupejas bāzes. Lai arī spēkrats izskatās pēc sacīkšu auto, ar to legāli drīkst piedalīties koplietošanas ceļu satiksmē.

"G-Power" standarta "BMW M3" četrlitru motora darba tilpumu palielinājis līdz 4,6 litriem un šo V8 agregātu aprīkojis ar kompresoru. Rezultātā "M3 GT2 R" modifikācija attīsta 720 ZS jaudu un 700 Nm griezes momentu, kas ir tieši par 300 zirgspēkiem un ņūtonmetriem vairāk nekā standarta "BMW M3".

Vācu tūninga kantoris samazinājis "BMW M3" pašmasu līdz pusotrai tonnai, standarta virsbūves paneļus aizstājot ar oglekļa šķiedras veidojumiem. Rezultātā pārbūvētā kupeja līdz 100 km/h paātrinās 3,7 sekundēs, no vietas līdz 200 km/h – 9,5 sekundēs; un maksimāli sasniedz 330 km/h.

"G-Power M3 GT2 R" aprīkots ar regulējamu atsperu un amortizatoru balstiekārtu, 20 collu riteņiem ar 315 mm platuma riepām aizmugurē un sešcilindru bremžu skavām.

No salona izņemts aizmgurējais sēdeklis, bet priekšējie aizstāti ar oglekļa šķiedras korpusa sēdekļiem, no kuriem katrs sver par 12 kg mazāk nekā "BMW M3" standarta sēdekļi. Turklāt salonā uzstādīts arī FIA standartiem atbilstošs drošības rāmis.

Par 41 650 eiro (plus uzstādīšanas izdevumi) klients var iegūt iepriekšminēto motora pārbūves komplektu un titāna sakausējuma izplūdes sistēmu. Oglekļa šķiedras virsbūves paneļi maksās vēl 30 tūkstošus eiro, no kuriem, piemēram, 3 600 eiro maksā motora pārsegs. 20 collu "Silverstone RS" diski ar "Michelin Pilot Cup" riepām maksās 12 tūkstošus eiro. Dārgas būs arī keramiskās bremzes: priekšējai riteņu asij tās maksā 14 460 eiro, bet aizmugurējai – 11 778 eiro.

Pilnībā nokomplektētas "G-Power M3 GT2 R" modifikācijas cena ir 195 310 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!