Kompānija "BMW" publicējusi oficiālu informāciju par hibrīda superauto "i8" gaidāmās sērijveida versijas tehniskajiem risinājumiem. Plašākai sabiedrībai šis automobilis tiks parādīts rudenī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē.
Sērijveida "BMW i8" būs aprīkots ar 231 zirgspēka jaudīgu 1,5 litru, trīscilindru biturbo dzinēju, kas vilkmi novada uz aizmugurējiem riteņiem, kā arī 131 ZS jaudīgu elektromotoru, kas vilkmi novada uz priekšējo riteņu asi. Kopumā hibrīda spēka agregāts attīsta 362 ZS jaudu un 570 ņūtonmetru griezes momentu.
Izmantojot abus dzinējus, hibrīds būs spējīgs nobraukt līdz pat 500 km distanci līdz nākamajai uzpildes reizei. Tikai ar elektroenerģiju "BMW i8" spējīgs nobraukt 35 km distanci. Turklāt akumulatorus, kuri atrodas šasijas vidusdaļā smaguma centra samazināšanai, varēs uzlādēt no tradicionālās elektroligzdas pusstundas laikā. Litija jonu akumulatoru ietilpība pagaidām netiek atklāta.
Savukārt visekonomiskākajā režīmā "Eco Pro" tiek samazināts energopatēriņš gaisa kondicionētājam, sēdekļu un spoguļu apsildei, bet spēka agregāts ekonomē degvielu, biežāk izmantojot elektromotoru. Rezultātā "BMW i8" maksimāli nobraucamā distance ar pilnu degvielas tvertni no 500 kilometriem ("Comfort" režīmā) palielinās līdz 600 km.
Nepilnus 4,7 metrus garā "BMW i8" konstrukcijā plaši pielietots alumīnijs, oglekļa šķiedra un citi kompozītmateriāli. Piemēram, no oglekļa šķiedras izgatavota virsbūves spēka struktūra, kas tādējādi ietaupa aptuveni 50% masas, ja šim nolūkam citkārt būtu izmantots tērauds, un aptuveni 30% masas salīdzinājumā ar alumīniju. Vēl ar dažādiem citiem paņēmieniem inženieriem izdevies šī superauto masu ierobežot līdz pusotrai tonnai.