"Subaru Outback" vienmēr bijusi viegla izvēle tiem, kuri vēlas ietilpīgu, daudzfunkcionālu un robustu pilnpiedziņas automobili, kas savā sūtībā nav "džips", kā piemēram, "Forester". Piedāvājuma papildinājums ar variatora transmisiju šo automobili padarīs vēl pievilcīgāku Eiropas patērētājiem, jo "dīzelis un automāts" šeit ir viena no populārākajām izvēlēm.
Šis nepilnus 4,8 metrus garais, 1,6 metrus augstais un gandrīz 1,6 tonnas smagais automobilis dabā izskatās visai masīvs, tikai par mata tiesu klasificējoties kā universālis šobrīd populāro "pilsētas apvidus automobiļu" aktīvajā pieplūdumā. Tā klīrenss ir cienījami 22 centimetri, tāpat kā "Subaru XV" apvidniekam, un autovadītājs tajā sēž samērā augstā sēdpozīcijā.
"Subaru Outback" nevarētu nosaukt par skaistuli, tas drīzāk izdabā amerikāņu gaumei. Tomēr atzīstami, ka markai vēsturiski raksturīgais gaisa tvērējs motora pārsegā šeit nav butaforija, ko dažkārt praktizē citi autoražotāji, bet šeit ir patiesi funkcionāls, novirzot gaisa plūsmu turbomotora starpdzesētājam.
Līdzīgi arī interjerā – tas ir plašs un ērts, tostarp aizmugurējā sēdekļu rindā –, tomēr paneļu apdares materiāli ir no salīdzinoši cietas plastmasas. Taisnības labad gan jāuzsver, ka "Subaru Outback", līdzīgi kā "Legacy" sedanam, ir viens no "civilākajiem" saloniem markas piedāvājumā, kas varētu uzrunāt arī tos, kuri citkārt "Subaru" neizvēlētos.
Universālis aprīkots ar jau pazīstamo "Subaru" divlitru turbopūtes dīzeļa boksermotoru, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu un 350 ņūtonmetru griezes momentu. Interesanti, ka šajā jaunajā "Subaru Outback" modifikācijā japāņi dzinēju sajūguši nevis ar tradicionālo automātisko pārnesumkārbu, bet gan no "Subaru" benzīna dzinējiem pazīstamo "Lineartronic" bezpakāpju variatora transmisiju. Variators kombinācijā ar dīzeļmotoru autobūvē nav bieži sastopama parādība.
Braucot miermīlīgi, bezpakāpju variators reaģē līdzīgi, kā jau pierasts benzīna motoru gadījumā – tas uztur vienmērīgus apgriezienus, neliekot just ko līdzīgu pārnesumu pārslēgšanai. Tomēr nospiežot akseleratora pedāli vairāk par divām trešdaļām gājiena, variatora vadība pāriet septiņu "virtuālu" pārnesumu režīmā, starp kuriem pārslēdzas strauja paātrinājuma gadījumā, tādējādi ļaujot sasniegt augstākus dzinēja apgriezienus un attiecīgi nodrošinot augstāku veiktspēju. Šādā režīmā "Lienaertronic", pēc sajūtām, ir kā tradicionāls "automāts".
Šis dīzeļmotors ir ne tikai gana dinamisks šim auto, bet gan arī pārsteidzoši ekonomisks – viens no retajiem izmēģinātajiem automobiļiem, ar kuru izdevās iekļauties ražotāja norādītajā vidējā degvielas patēriņā, kas šajā gadījumā ir 6,5 litri dīzeļa uz 100 km. Ja uz šosejas brauc godīgi ar ātrumu līdz 90 km/h, borta dators rāda līdz piecu litru momentāno patēriņu uz 100 km. Tāpat jāatzīmē, ka "Outback" universālī šis dīzeļmotors ir klusāks nekā "Forester" apvidniekā, iespējams, labākas salona trokšņu izolācijas dēļ.
Pastāvīgās pilnpiedziņas "Subaru Outback" pārgājībā, domājams, pārspēs jebkuru šobrīd modīgo "pilsētas apvidus automobili". Ja tomēr salīdzina ar "Forester" apvidnieku, kam vienalga kas zem riteņiem, "Outback" universāļa balstiekārta "sit cauri" raupjus nelīdzenumus, piemēram, apaļo bruģakmeni un sliedes dzelzceļa pārbrauktuvēs. Visādi citādi "Outback" būs piemērotākā izvēle tiem, kuri vēlas apvidnieka kvalitātes universāļa virsbūvē.