Šāgada sākumā tika prezentēts jaunās, jau trešās paaudzes "Lexus" vidējās klases sedans "IS". Autoražotāja vadība savos paziņojumos nevairās no tiešas valodas un apgalvo, ka šis modelis ar savām īpašībām ne tikai konkurē, bet esot pat labāks par Bavārijas spēcīgo trijnieku – "Audi", "BMW" un "Mercedes-Benz". Vai tiešām jaunais "Lexus IS" ir tāds japāņu izrāviens "premium" segmentā?
Jaunais "Lexus IS" ir 4,67 metrus garš, kas ir par astoņiem centimetriem vairāk nekā priekštecim, bet tā riteņu garenbāze ir 2,8 metri – tas ir pieaugums par septiņiem centimetriem. Pateicoties tam, aizmugurējo pasažieru kājām vietas ir par 8,5 centimetriem vairāk. Turklāt, pēc saviem gabarītiem modelis, ir nedaudz lielāks pat par "BMW" 3. sērijas sedanu.
Jaunā japāņu cīnītāja dizains ir īpaši izaicinošs – pat "IS" standarta versijā tas ir agresīva veidola, ar izteiktiem virsbūves izciļņiem, īpaši sānos – tā, it kā to būtu tēsis samurajs ar zobenu. Milzīgais radiatora dekoratīvais režģis ir līdzīgs pārsteigums, kā savulaik, pirms nepilniem desmit gadiem, "Audi A6" modelī debitējušais, "bebra zobu" salīdzinājumu ieguvušais režģis. Vēl vairāk šo cīnītāja garu "Lexus IS" modelī paspilgtina par papildus samaksu pieejamā "F Sport" pakotne.