BMW M5 Competition Package
Foto: Publicitātes foto

Vēl līdz šīs desmitgades beigām "BMW" sportisko "M" modeļu piedāvājumā iekļaus jaunas pilnpiedziņas versijas, intervijā Austrālijas izdevumam "Motoring" atklājis Bavārijas autoražotāja sporta nodaļas "M GmbH" vadītājs Frīdrihs Ničke.

"Esmu aplūkojis statistiku, saskaņā ar kuru 70 līdz 80 procenti "Mercedes-Benz E63 AMG" spēkratu ASV tirgū ir ar pilnpiedziņu," atzina Ničke. "Arī mēs plānojam ieviest visu riteņu piedziņu saviem modeļiem, tomēr tas nenotiks ātrāk par nākamās paaudzes "M5" un "M6"."

Gaidāms, ka jaunās paaudzes "BMW" 5. sērijas modelis tirdzniecībā nonāks 2016. vai 2017. gadā, bet tā sportiskā "M" modifikācija debitēs vēl gadu vēlāk.

"Kaut arī nākamās paaudzes "M5" un "M6" iegūs pilnpiedziņu, tomēr "M3" un "M4" modelim tāda nebūs nekad!" uzsver "M" nodaļas vadītājs.

Pašlaik visi "BMW M" modeļi ir ar aizmugurējo riteņu piedziņu, izņemt "X5 M" un "X6 M". Ničke skaidro, ka minētie apvidus automobiļi jau standartā ir pilnpiedziņas, tāpēc arī to sportiskās versijas saglabā šo vilkmes konfigurāciju.

Savukārt esošo "M5" un "M6" paaudzi papildināt ar pilnpiedziņas opciju neesot jēgas, jo tā jāņem vērā modeļa sākuma izstrādes stadijā.

Jāatzīmē, ka pilnpiedziņas "Audi RS6 Avant" un "RS7", kā arī "Porsche Panamera Turbo" un "Mercedes-Benz E63 AMG" paātrinājumu līdz 100 km/h veic 3,7 līdz 3,9 sekundēs, kamēr "M5" un "M6" pat ar "Competition" pakotni (attēlos) – par pussekundi lēnāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!