"Lamborghini Huracan LP610-4" izgatavots uz oglekļa šķiedras un alumīnija šasijas, kas tiks izmantota arī nākamās paaudzes "Audi R8" modelī, kas debitēs 2015. gadā. Itāliešu superauto sver 1422 kilogramu, kas ir par 12 kg vairāk nekā "Gallardo".
"Lamborghini" pagaidām neatklāj "Huracan" gabarītus, tomēr gaidāms, ka tie būs tikai nedaudz lielāki par priekšteci.
No vietas līdz 100 km/h pilnpiedziņas "Lamborghini" paātrināsies 3,2 sekundēs – par pussekundi ātrāk nekā "Gallardo". 200 km/h tas sasniegs jau pēc 9,9 sekundēm, bet tā maksimālais braukšanas ātrums ir 325 km/h. Ražotājs vidējo degvielas patēriņu norādījis 12,5 litru apmērā uz 100 km.
Motors sajūgts ar septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu "Lamborghini Doppia Frizione" (LDF). Tā ir "S tronic" transmisijas variācija, kas pazīstama no pašreizējā "Audi R8".
Jau standartā "Lamborghini Huracan" būs aprīkots ar keramiskajām bremzēm. Par papildus samaksu būs pieejama adaptīvā balstiekārta.
Plašākai sabiedrībai "Lamborghini Huracan" tiks parādīts nākamā gada martā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.