Tāpat kā toreiz, arī jaunais prototips radīts kā īsteni sportisks automobilis, kas piemērots gan trasei, gan koplietošanas ceļiem.
"Opel Astra OPC Extreme" būs visu laiku ātrākais "Astra" modelis, kuru drīkst izmantot arī ārpus sacīkšu trases.
"Extreme" modifikācija būs izgatavota uz "Astra OPC Cup" sacīkšu automobiļa bāzes, ar kuru tiek startēts arī izturības sacensību čempionātā Nirburgringā.
Šīs versijas automobilī masas samazināšanas nolūkos konstrukcijā būs plaši pielietota oglekļa šķiedra, tomēr spēkrats saglabās drošības rāmi, sacīkšu sēdekļus un sešu punktu drošības jostas, lai ar to atbilstoši varētu braukt arī pa trasi.
Tieši "Opel Performance Center", kas atrodas blakus leģendārajai Nirburgringas sacīkšu trasei, dzima ideja par "Astra OPC Extreme" modifikāciju. Neraugoties uz to, vai tas būtu "Corsa OPC", "Astra OPC" vai "Insignia OPC" automobilis, visām "Opel" sportiskajām versijām jau minētajā trasē paaugstinātas grūtības apstākļos ir veiksmīgi jānokārto liela ātruma 10 000 km izturības testa programma.
Atgādinām, ka standarta "Opel Astra OPC" ir aprīkots ar divlitru turbopūtes benzīna dzinēju, kas attīsta 280 zirgspēku jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu. Līdz 100 km/h sportiskais hečbeks paātrinās sešās sekundēs un maksimāli sasniedz 250 km/h.