Nissan GT-R Nismo
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Nissan" martā notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentēs "GT-R" superauto īpaši sportisko modifikāciju "Nismo". Šobrīd autoražotājs publicējis Eiropas tirgum paredzētās versijas tehniskos datus un fotoattēlus.

"Nissan GT-R Nismo" modifikācijas izstrādē autoražotājs izmantojis "Nismo" sacīkšu komandas gūto pieredzi. "Nismo" versijā šim superauto ir uzlabota aerodinamika un spēkrata vadāmība, optimizējot to braukšanai ne tikai pa koplietošanas ceļiem, bet arī sacīkšu trasē.

Pērnā gada novembrī Tokijā pirmo reizi parādītais "Nissan GT-R Nismo" jau ir pieejams Japānas tirgū, tomēr versija Eiropai, kas pēc mēneša tiks prezentēta Ženēvā, būs nopērkama no šāgada septembra.

Eiropas versijā "Nissan GT-R Nismo" 3,8 litru biturbo V6 motors attīsta 600 zirgspēku jaudu un 652 ņūtonmetru griezes momentu.

Šādu rezultātu inženieriem izdevies panākt, uzstādot turbīnas no "GT3" sacīkšu automobiļa. Tāpat tika modernizēta arī ieplūdes un izplūdes sistēma.

Vēl "Nismo" versijai salīdzinājumā ar standarta "GT-R" ir stingrākas balstiekārtas atsperes un amortizatori, kā arī resnāki šķērsstabilizatori. Savukārt amortizatoru darbības režīmi no "Comfort", "Normal" un "R" tagad pārsaukti par "Track", "Race" un "Race Plus".

"Nismo" modifikācijai ir arī papildus virsbūves aerodinamiskie elementi, bet aizmugurējais antispārns pie 300 km/h braukšanas ātruma nodrošina papildus 100 kg piespiedējspēku.

Par papildus samaksu pieejami "Öhlins" amortizatori, kas pieregulēti atbilstoši klienta individuālajām vēlmēm.

Kā norāda ražotājs, "Nissan GT-R Nismo" leģendāro Nirburgringas trasi Vācijā spēs izbraukt septiņās minūtēs un 8,69 sekundēs, kas ir aptuveni par 10 sekundēm ātrāk nekā standarta "GT-R" labākais rezultāts šajā trasē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!