Citroen C4 Cactus
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Citroen" oficiāli atklājusi sērijveida apvidus automobili "C4 Cactus", kā prototips tika parādīts vēl pērnā gada rudenī Frankfurtes autoizstādē. Plašākai sabiedrībai šī modeļa sērijveida versija tiks parādīta martā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.

No konceptuālā automobiļa sērijveida "Citroen C4 Cactus" ir saglabājis "Airbump" dekoratīvos paneļus, kas tiek uzstādīti pa virsbūves perimetru. Kā norāda autoražotājs, šiem paneļiem ir ne tikai estētiska, bet arī praktiska funkcija – tie pasargā virsbūvi no viegliem triecieniem, piemēram, auto stāvvietā.

Tāpat sērijveida modelis saglabājis arī prototipa interjera noformējumu ar septiņu collu ekrānu, kurā var regulēt ne tikai multimediju sistēmu, bet arī klimata kontroli u.c. funkcijas. Savukārt automātiskās pārnesumkārbas vadība notiek ar taustiņu palīdzību. Atšķirībā no koncepta nedaudz mainīts digitālais mērinstrumentu panelis un ventilācijas sistēmas deflektori.

Turklāt "C4 Cactus" būs pirmais "Citroen" automobilis, kura multimediju sistēmā varēs lejupielādēt papildus aplikācijas. Līdzīga sistēma ir pieejama arī "Citroen" māsas uzņēmuma "Peugeot" modelī "208".

"Citroen C4 Cactus" pamatā izmantota platforma no "Citroen C3" un "Peugeot 208". Turklāt "C4 Cactus" virsbūve un šasija izstrādāta braukšanai ātrumā līdz 190 km/h. Ņemot vērā šo pašu izvirzīto ierobežojumu, inženieriem izdevies būtiski optimizēt automobiļa masu, kas rezultātā ir tikai 965 kilogrami – par 200 kg mazāk nekā "C4" hečbekam.

4,16 metrus garajam apvidus automobilim tiks piedāvāti divi benzīna un divi dīzeļa motori ar jaudu no 82 līdz 109 zirgspēkiem.

Vai "Citroen C4 Cactus" būs pieejams arī ar pilnpiedziņas sistēmu, pagaidām netiek atklāts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!