Par pamatu projektam izmantots "Porsche 911 Turbo" (997 – rūpnīcas indekss), kas aprīkots ar 3,8 litru sešcilindru turbopūtes opozītmotoru, kas standartā attīsta 500 ZS. "Switzer Performance" šim motoram uzstādījis ražīgākas turbīnas un starpdzesētājus, kā arī pārveidojis ieplūdes un izplūdes sistēmu, tostarp degvielas padeves komponentes.
Rezultātā motors attīsta 950 ZS un 1085 Nm, ļaujot no 96 līdz 208 km/h pārbūvētajam "Porsche" paātrināties mazāk nekā piecās sekundēs. Savukārt klasisko ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci šis spēkrats nobrauc aptuveni deviņās sekundēs, finišā sasniedzot 240 km/h. Paātrinājuma laiku no vietas līdz 100 km/h tūninga kantoris gan neprecizē.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit