Pēc "SEAT" markas vadītāja Jurgena Stakmana vārdiem, tuvākajā nākotnē šis apvidus automobilis kļūs par spāņu autoražotāja "atspēriena punktu". Ik gadu Eiropā tiek pārdots aptuveni miljons apvidus automobiļu, turklāt šis segments pēdējo piecu gadu laikā audzis par 40%. Tāpat "SEAT" šī modeļa izstrādē solījis ņemt vērā "Leon" modeļa saimes veiksmi auto tirgū.
Pagaidām gan "SEAT" neprecizē gaidāmā apvidus automobiļa tehniskos raksturlielumos. Viens no pirmajiem šī modeļa prototipiem, ko speciālā pasākumā parādīja žurnālistiem, ir izgatavots uz "Volkswagen" koncerna modulārās platformas "MQB" un ir 4,35 metrus garš, bet tā dizainā izmantotas iezīmes no "Leon" modeļu saimes, no kuras apvidus automobilis iegūs arī motoru paleti. Turklāt pircējiem būšot izvēle starp priekšpiedziņas un pilnpiedziņas versiju.