"Range Rover Sport SVR" aprīkots ar pieclitru V8 kompresormotoru, kas attīsta 550 zirgspēku jaudu un 680 ņūtonmetru griezes momentu. Spēka agregāts sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu "ZF", kurai pārnesumu attiecības salāgotas straujākam automobiļa paātrinājumam un par 50% samazināts pārnesumu pārslēgšanai nepieciešamais laiks. Tāpat šai transmisijai ir 25 ieprogrammētas algoritmu kopas, lai pielāgotos ceļa segumam un autovadītāja braukšanas stilam.
No vietas līdz 100 km/h visjaudīgākais "Range Rover" paātrinās 4,7 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 260 km/h. Jau rakstījām, ka "Range Rover Sport SVR" oficiāli kļuvis par visātrāko apvidus automobili Nirburgringas trasē, aptuveni 20 kilometru garo apli nobraucot astoņās minūtēs un 14 sekundēs, kas ir par 10 sekundēm ātrāk nekā līdzšinējais rekordists "BMW X6 M".
Atkarībā no ceļa seguma vai virsbūves sagāzuma pagriezienā "SVR" modifikācijas amortizatori maina savu cietības pakāpi. Autovadītājs var izvēlēties arī optimālo klīrensu, kas ir diapazonā no 50 līdz 235 mm.
"Range Rover Sport SVR" modifikāciju izstrādājusi "Jaguar" un "Land Rover" kompānijas jaunā nodaļa "Special Vehicle Operations". Klienti pirmos šīs modifikācijas spēkratus saņems nākamā gada pirmajā ceturksnī. Automobiļa cena Lielbritānijā – 93 450 sterliņu mārciņas (117 112 eiro).