"Chevrolet Niva" koncepts ir 4,3 metrus garš, kas ir par 26 cm vairāk nekā līdzšinējam sērijveida modelim. Prototips saglabā aizmugurējo atkarīgo balstiekārtu, tomēr priekšā divsviru balstiekārtu nomainījusi "McPherson" tipa piekare.
Automobilim ir pastāvīgā pilnpiedziņa, kā arī bloķējamais starpasu diferenciālis. Prototipam ir motora un priekšējā tilta aizsargplāksne, jumta bagāžnieks ar rezerves riteni, papildus lukturi uz jumta, kā arī 16 collu riteņu diski ar 235/70 izmēra riepām.
"Chevrolet Niva" koncepts aprīkots ar 1,8 litru atmosfērisko benzīna motoru, kas attīsta 135 zirgspēku jaudu. Transmisija – GM piecpakāpju manuālā ar pazeminātajiem pārnesumiem. Ražotājs apgalvo, ka šie paši agregāti tiks izmantoti arī sērijveida modelī.
Plānots, ka nākotnē "Chevrolet Niva" iegūs jaunus spēka agregātus, kā arī versijas ar tikai priekšējo riteņu piedziņu un automātisko pārnesumkārbu. Tomēr jau šobrīd ir zināms, ka modelim nebūs dīzeļmotora tamlīdzīga projekta dārdzības dēļ.
Jaunā "Chevrolet Niva" sērijveida ražošanā tiks uzsākta 2015. gada decembrī, bet tirdzniecībā nonāks 2016. gada sākumā. Tas tiks montēts Krievijā, Toljati ekonomiskajā zonā.