Peugeot 208 Hybrid Air
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Peugeot" oktobrī notiekošajā Parīzes autoizstādē prezentēs konceptuālu "208" hečbeku, kas aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kurš spējīgs darboties ar saspiestu gaisu. "Hybrid Air" prototipa mērķis ir ar laiku radīt sērijveida automobili, kas vidēji patērē ne vairāk kā divus litrus degvielas uz 100 kilometriem.

"Peugeot 208 Hybrid Air" prototipā vairums elementu konstrukcijā ir no alumīnija un kompozītmateriāliem, ieskaitot grīdas paneļus un bagāžnieka vāku. Rezultātā koncepts, kas izgatavots uz 1,2 litru motora "Peugeot 208" bāzes, sver tikai 860 kilogramu.

Tāpat prototips ieguvis virsbūves papildus aerodinamiskos elementus, kas optimizē gaisa plūsmas novadīšanu, kā arī riepas ar pazeminātu rites pretestību. Savukārt sānskata spoguļi aizstāti ar videokamerām.

Hibrīda spēka agregāta sastāvā ir modernizēts 1,2 litru benzīna motors, kas padarīts par četriem procentiem ekonomiskāks, tvertne ar saspiestu gaisu, hidrauliskie sūkņi un speciāla transmisija ar planetāriem pārnesumiem.

Atgādinām, ka pirmo reizi francūži tamlīdzīgu spēka agregātu prezentēja pirms gada. Pēc tam tas tika uzstādīts "Peugeot 2008" prototipam, kas vidēji patērēja 2,7 litrus benzīna uz 100 km.

Autoražotājs aprēķinājis, ka tamlīdzīgs automobilis tikai uz saspiestu gaisu spēs nobraukt līdz 70 kilometru distanci.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!