Honda HR-V
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Honda" publicējusi pirmos divus attēlus ar jauno "HR-V" apvidus automobili, kas oficiāli tiks prezentēts oktobrī notiekošajā Parīzes autoizstādē. Jaunais "Honda HR-V" ir autoražotāja papildinājums Eiropā ātri augošajā mazo apvidus auto segmentā.

Kā norāda autoražotājs, jaunā "Honda HR-V" dizainā ir apvienotas apvidus automobiļu un divdurvju sportisko spēkratu veidols. Tomēr tajā pašā laikā kompānija parūpējusies, lai automobiļa interjers būtu praktisks un ietilpīgs.

Jaunais " Honda HR-V" modelis izceļas ar vidū novietotu degvielas tvertni, kas nodrošina vienu no visplašākajiem saloniem ar dažādām pielāgošanas iespējām. "Honda Magic Seats" sēdekļos izmantota šī daudzpusība, nodrošinot ļoti dažādas sēdvietu konfigurāciju iespējas, tai skaitā iespēju pilnībā nolaist aizmugures sēdekļus papildu bagāžas telpas iegūšanai.

Plašāka informācija par jauno "Honda HR-V" tiks publiskota līdz ar tā prezentāciju Parīzes autoizstādē.

Jau rakstījām, ka ASV tirgum paredzētais jaunais "Honda HR-V" tika prezentēts šāgada aprīlī Ņujorkas autoizstādē. izgatavots uz mazā "Fit" modeļa (Eiropā pazīstams kā "Jazz") bāzes un markas piedāvājumā tiks pozicionēts pakāpienu zem "CR-V" apvidnieka. Kā norāda autoražotājs, jaunajam "HR-V" ir daudzfunkcionāls interjers ar savāžamiem aizmugurējiem sēdekļiem, kas veido līdzenu bagāžnieka grīdu.

Oriģināli kompaktais apvidnieks kā sērijveida modelis "Honda Vezel" tika prezentēts pagājušā gada nogalē Tokijas autoizstādē.

Japānas tirgū "Honda Vezel" pieejams ar 132 zirgspēku jaudīgu 1,5 litru benzīna motoru, kā arī ar hibrīda spēka agregātu, kur šim benzīna dzinējam talkā nāk elektromotors.

Atgādinām, ka oriģinālais "Honda HR-V" tika ražots no 1999. līdz 2006. gadam, tomēr tas izrādījās neveiksmīgs, jo tobrīd tirgus nebija gatavs šobrīd populārajam "hečbeks apvidnieka izskatā" formātam. Tāpat šis modelis tika kritizēts par nekvalitatīvajiem salona apdares materiāliem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!