Kompānija "Peugeot" šonedēļ notiekošajā Parīzes autoizstādē demonstrēs modernizēto "508", sportisko "308 GT", kā arī nākotnes sedanu un pilsētas apvidus automobili. Papildus tam plašākai sabiedrībai tiks demonstrēti ārkārtīgi ekonomiskie dzinēji un tikpat efektīvākas pārnesumkārbas.
Degvielas patēriņa rādītāji jaunajiem "Peugeot" modeļiem ir samazināti līdz minimumam – Parīzē apskatāmais "208 Hybrid Air" patērē tikai divus litrus uz 100 kilometriem, bet 202 ZS sportiskā un jaudīgā "308 GT" vidējais degvielas patēriņš nepārsniedz četrus litrus.
Jaunais "508" kļuvis vēl izsmalcinātāks, savu izskatu ir mainījusi automobiļa priekšējā daļa. Izmantotas tādas papildu tehnoloģijas kā, piemēram, bezatslēgas iedarbināšanas sistēma, LED diožu priekšējie lukturi, atpakaļgaitas kamera, stāvvietas sensors, četru zonu klimata iekārta un sānu neredzamās zonas brīdinājuma sistēma. Paplašināta arī "508" dzinēju izvēle.
Tagad būs pieejama par Eiropas gada automobili izvēlētā "Peugeot 308" hečbeka un universāļa sportiskā "GT" versija. Šis universālis kļūs par vienu no ātrākajiem pilsētas automobiļiem savā klasē. Dzinēju izvēlē būs pieejams 202 ZS benzīna un 178 ZS dīzeļdzinējs. Lai paātrinātos līdz 100 km/h, automobilim ar benzīna dzinēju vajadzēs tikai 7,5 sekundes.
Savukārt konceptuālais automobilis "Peugeot Exalt" Parīzes autošovā dižosies ar jauniem materiāliem, piedāvājot iespaidīgu priekšstatu par nākotnes luksusa sedanu un pilnveidojot 2012. gadā Parīzē demonstrētā koncepcijas automobiļa "Onyx" uzsākto ideju. "Exalt" virsbūve ir meistaru pašrocīgi būvēta, salons iekārtots no rūpīgi izvēlētiem pārstrādājamiem materiāliem.
"Peugeot" pilsētas apvidus automobiļu nākotnes pārstāvim konceptuālajam automobilim "Quartz" ir sportiski spēcīgs un dinamisks ārējais izskats, taču salons izceļas ar funkcionalitāti un vairākām modernām tehnoloģijām, kas atvieglos autovadītāja dzīvi.
Hibrīda "Quartz", kura jauda var sasniegt pat līdz 500 ZS, uz priekšu dzen viens 1,6 litru 270 ZS turbopūtes iekšdedzes dzinējs un divi 85 kW elektromotors.