Šonedēļ durvis ver viens no lielākajiem autoindustrijas starptautiskajiem pasākumiem – Parīzes autoizstāde, kas norisinās katru otro gadu rudenī. Portālu "Delfi" uz šo pasākumu uzaicināja "Jaguar" un "Land Rover" importētājs Baltijā, lai detalizētāk nekā ierindas apmeklētāju iepazīstinātu ar saviem jaunākajiem modeļiem – "Jaguar XE" un "Land Rover Discovery Sport" –, kuri Parīzes autoizstādē piedzīvo pasaules pirmizrādi.
Dienu pirms Parīzes autoizstādes oficiālās atklāšanas rīts mums sākas Sēnas upes krastā pietauvotā restorāna un konferenču zāles kompleksā. Kā pirmo lūgtajiem viesiem priekšā izstādīja jauno vidējās klases sedanu "Jaguar XE". Šo britu luksusa autoražotājs pozicionē kā automobili ar vislabāko vadāmību (driver's car – angļu val.) šajā segmentā. Tas nozīmē, ka "Jaguar" sola no troņa gāzt līdzšinējo vadāmības etalonu – "BMW" 3. sēriju. Bet kā tas panākts? Pāris stundu lekcijā tikām apgaismoti.
"Jaguar" markai vidējās klases sedana nav bijis kopš "X-Type" modeļa laikiem (ražoja periodā no 2001. līdz 2009. gadam). Tieši par šo samērā neveiksmīgo "Ford" koncerna paspārnē tapušo modeli "Jaguar XE" prezentācijas noslēguma jautājumu un atbilžu sesijā autoražotāja pārstāvjiem nācās taisnoties žurnālistu priekšā. Gandrīz katrs otrais jautājums bija saistībā ar to. "Nē, tam nav nekāda sakara ar "X-Type" un, nē, tas nav "X-Type" pēctecis!"