"Mēs vēlamies, lai katrs modelis BMW gammā dzīvotu savā mazajā pasaulītē. Tirgū, kur mēs pārdodam divus miljonus automobiļu gadā, tas ir svarīgi," skaidro Habibs. "Mums jāsaglabā BMW ekskluzivitāte, bet šim nolūkam mums katrs modelis jārada atšķirīgs no cita."
Virziens, kurā attīstīsies BMW dizains, tika prezentēts pavasarī ar konceptuālo automobili "Vision Future Luxury" (attēlos), vienlaicīgi ar to demonstrējot arī nākamās paaudzes 7. sērijas limuzīna veidolu. Pēc provizoriskas informācijas, viena no būtiskākajām jaunā 7. sērijas modeļa atšķirībām no līdzšinējā būs ļoti šauri priekšējie diožu lukturi.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit