Kompānija "Audi" modernizējusi kompakto apvidus automobili "Q3", kas debitēja 2011. gadā. Tāpat atjaunināta arī tā sportiskā modifikācija "RS", kā jauda palielināta līdz 340 zirgspēkiem. Modernizācija skārusi ne tikai "Audi Q3" dizainu, bet arī tehniku.
Trīs TFSI dzinēji un trīs četru cilindru TDI dīzeļdzinēji ieguvuši lielāku jaudu apvienojumā ar mazāku degvielas patēriņu, bet to CO2 izmešu daudzums samazināts par līdz pat 17%. Dzinēju darba tilpums ir 1,4 vai 2,0 litri un jauda – no 120 ZS līdz 220 ZS. Visi dzinēji ir aprīkoti ar turbokompresoru un tiešās iesmidzināšanas sistēmu, kā arī atbilst "Euro 6" izmešu standartam.
Šāds degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma samazinājums lielā mērā ir panākts, pateicoties Audi cilindru atslēgšanas sistēmai COD. To augstās efektivitātes dēļ 1,4 l TFSI COD un 2,0 l TDI dzinējiem ir arī "Audi ultra" emblēma.
Uzlaboto priekšējo lukturu standartaprīkojumā ir iekļauta "Xenon Plus" tehnoloģija un LED dienas braukšanas gaismas. Papildaprīkojumā ir pieejami LED priekšējie lukturi. "Audi" tos piedāvā kombinācijā ar dinamiskajiem pagriezienu rādītājiem, kas arī ir iekļauti pārstrādātajos LED priekšējos lukturos. Šie intuitīvie pagriezienu rādītāji iedegas pakāpeniski ar divu sekundes desmitdaļu intervālu no iekšpuses uz āru attiecīgajā virzienā.
"Audi Q3" bāzes modeļa pašmasa (bez autovadītāja) ir 1385 kilogrami. Kompaktā apvidus automobiļa izmēri praktiski nav mainījušies. Tas ir 4,39 metrus garš, 1,83 metrus plats un 1,59 metrus augsts. Riteņu garenbāze joprojām ir 2,60 metri.
"MMI navigation plus" ir uzlabota "Audi" informācijas un izklaides sistēma. Tās papildinājums ir "Audi connect" ar automobiļa tālruni, kas savieno "Audi Q3" ar internetu. Pasažieri var izmantot iebūvēto Wi-Fi tīklāju sērfošanai internetā vai e-pastam, savukārt autovadītājs var izmantot pielāgotos "Audi connect" pakalpojumus. To vidū ir "Audi" mūzikas straumēšanas funkcija, satiksmes informācija tiešsaistē un navigācija ar "Google Earth" un "Google Street View".
"Audi RS Q3" tika uzlabots līdz ar "Q3" standarta versijām. Tā 2,5 litru piecu cilindru dzinējs tagad attīsta 340 ZS jaudu un 450 Nm griezes momentu. Tagad tas atbilst arī "Euro 6" izmešu standartam.
Sportiskais apvidnieks no vietas līdz 100 km/h paātrinās 4,8 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h.
Lai nodrošinātu ātrāku pārnesumu maiņu, ir uzlabota arī septiņpakāpju "S tronic" transmisija, kas nogādā jaudu uz visu riteņu piedziņas sistēmu, izmantojot piektās paaudzes "Haldex" viskosajūgu. Zemākie pārnesumi ir izvietoti "tuvāk", lai nodrošinātu sportiskāku vadību, bet septītais pārnesums ir izvietots "tālāk", lai taupītu degvielu.