Kompānija "Ferrari" oficiāli atklājusi tikai braukšanai pa trasi paredzēto hibrīda superauto "LaFerrari FXX K". Šīs modifikācijas spēka agregāta jauda palielināta līdz 1050 zirgspēkiem, kā arī tas ieguvis F-1 tehnoloģijas bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu KERS.
"LaFerrari FXX K" hibrīda spēka agregāts apvieno 6,3 litru V12 benzīna motoru, kas attīsta 860 ZS (par 60 ZS vairāk nekā koplietošanas ceļiem paredzētajā versijā) un elektromotoru ar 190 ZS (+33 ZS). Hibrīda sistēmas kopējais maksimālais griezes moments ir 900 ņūtonmetru, no kuriem 750 Nm nodrošina iekšdedzes dzinējs. Transmisija – septiņpakāpju sekvenciālā.
Sacīkšu trasēm paredzētās modifikācijas dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti. Atgādinām, ka koplietošanas ceļiem paredzētais "LaFerrari" no vietas līdz 100 km/h paātrinās trīs sekundēs, bet līdz 300 km/h – 15 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums – 350 km/h.
"LaFerrari FXX K" ir par 194 mm garāks un par 59 mm platāks nekā standarta "LaFerrari". Nepilnus piecus metrus garais hibrīda superauto aprīkots ar jauna veidola virsbūves aerodinamisko elementu komplektu, kas salīdzinājumā ar standarta "LaFerrari" būtiski atšķiras aizmugurējā daļā – jaunajai modifikācijai ir divi atsevišķi spoileri, automātiski izbīdāmais antispārns un masīvs difuzors. Kā norāda autoražotājs, šīs izmaiņas dizainā ļāvušas aerodinamisko piespiedējspēku palielināt par 30 līdz 50 procentiem atkarībā no braukšanas ātruma.