Land Rover Defender Ultimate RS
Foto: Publicitātes foto

Lielbritānijas tūninga kompānija "Urban Track", kas specializējas "Land Rover" markas apvidnieku pārbūvē, prezentējusi savu jaunāko projektu uz "Defender" modeļa bāzes. Būtiskākā atšķirība no standarta modeļa tam ir 6,2 litru V8 motors no iepriekšējās paaudzes "Chevrolet Corvette" spēkrata.

Atkarībā no klienta vēlmes šī "General Motors" LS3 motora jaudu kantoris piedāvā 430 līdz 500 zirgspēku apmērā, kamēr maksimālais griezes moments jebkurā gadījumā būs 540 ņūtonmetru. Transmisija – sešpakāpju automātiskā. Jaudīgā "Defender" dinamiskie raksturlielumi netiek atklāti.

Vēl "Urban Track" pārbūvētais "Land Rover Defender" tehniski atšķiras ar "Tarox" bremžu mehānismiem (priekšā – sešcilindru skavas), "Bilstein" amortizatoriem, šķērsstabilizatoriem, par 50 mm pazeminātu klīrensu un 18 collu riteņu diskiem ar 256/60 izmēra "Yokohama" riepām.

Eksterjerā tam vairāki dekoratīvie elementi aizstāti ar no oglekļa šķiedras izgatavotiem, bet interjerā uzstādīti apsildāmi "Recaro" sēdekļi, "Momo" stūresrats un "Alpine" multimediju sistēma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!