Kompānija "Volkswagen" (VW) pašlaik notiekošajā Detroitas starptautiskajā autoizstādē prezentējusi piecvietīgā apvidus automobiļa konceptu "Cross Coupé GTE". Tāpat ar šo prototipu vācu autoražotājs demonstrē pie elektrotīkla pieslēdzamo V6 hibrīdpiedziņu.
"Cross Coupé GTE" ir "Grand Pacific Glacier" zilā krāsā un spilgta dizaina iezīme ir arī sānu profils ar vairāk uz aizmuguri izvietotajiem virsbūves priekšējiem balstiem un slīpajiem aizmugurējiem balstiem. Prototipa dizainu papildina lielie 22 collu vieglmetāla diski.
Jaunā dizainā ir veidots arī "Cross Coupé GTE" salons. Sēdekļi pāršūti ar "Nappa" ādu divās krāsās. Aizmugurējo sēdekļu galvas balstos ir iekļauti planšetdatoru turētāji. VW multivides vadības lietojumprogramma "Media Control" ļauj no planšetdatoriem piekļūt vairākām informācijas un izklaides sistēmas funkcijām, izmantojot bezvadu internetu.
Apvidus automobiļa prototips aprīkots ar 3,6 litru V6 benzīna dzinēju un diviem elektromotoriem. Sešu cilindru dzinējs ar tiešās iesmidzināšana sistēmu (FSI) nodrošina 280 ZS jaudu un 350 Nm augstu griezes momentu. Elektromotoru jauda ir attiecīgi 40 kW / 220 Nm un 85 kW / 270 Nm. Sistēmas kopējā jauda ir 360 ZS.
"Cross Coupé GTE" maksimālais braukšanas ātrums ir 209 km/h, bet ātrumu 97 km/h (60 jūdzes stundā) tas sasniedz 6,0 sekundēs. Pateicoties litija jonu akumulatoram (14,1 kWh), "Cross Coupé GTE" var nobraukt 32 kilometrus, izmantojot tikai elektroenerģiju.
Autovadītājs var izmantot īpašu "GTE" pogu, lai ieslēgtu "GTE" režīmu un aktivizētu īpaši sportisku braukšanas režīmu, kurā akseleratora pedālis, pārnesumkārba un stūre iegūst īpaši sportiskas īpašības. Tāpat "GTE" režīmā darbojas gan "FSI" dzinējs, gan elektromotori, nodrošinot pilnu sistēmas jaudu un maksimālo griezes momentu.