Zviedrijas superauto ražotājs "Koenigsegg" pašlaik notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentējis pasaulē visjaudīgāko un visātrāko sērijveida automobili "Regera". Tas aprīkots ar 1500 zirgspēku jaudīgu hibrīda spēka agregātu.
"Koenigsegg Regera" hibrīda spēka agregāts apvieno pieclitru V8 biturbo benzīna dzinēju, trīs elektromotorus, speciālu automātisko transimisiju un litija jonu akumulatoru komplektu.
Iekšdedzes dzinējs ir pieclitru V8 biturbo agregāts, kas attīsta 1100 ZS. Maksimālais griezes moments 1280 ņūtonmetru tiek sasniegts pie 4100 apgr./min, bet vismaz 1000 Nm apmērā tas ir pieejams diapazonā no 2700 līdz 6170 apgr./min.
Divi no elektromotoriem, kas novietoti katrs uz savas riteņu ass, attīsta 245 ZS un 250 Nm katrs. Trešais elektromotors (217 ZS, 300 Nm) novietots aiz iekšdedzes dzinēja.
Automobilim izstrādāta speciāla transmisija "Koenigsegg Direct Drive Transmission" (KDD), kas, pēc izstrādātāju vārdiem, ļauj "bez zudumiem" novadīt dzinēja vilkmi uz aizmugurējiem riteņiem.
9,27 kWh litija jonu akumulatori sver 115 kilogramu un ļauj ar tikai ar elektroenerģiju pasaulē visātrākajam automobilim nobraukt 35 līdz 50 kilometru distanci. Akumulatori uzlādējami gan no bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmas, gan no tradicionālās elektrorozetes.
"Koenigsegg Regera" no vietas līdz 400 km/h paātrinās 20 sekundēs, bet no 150 km/h līdz 250 km/h – 3,2 sekundēs. Citus dinamiskos raksturlielumus zviedru autoražotājs pagaidām neatklāj.