Kompānija "Chevrolet" prezentējusi jaunās paaudzes sportisko modeli "Camaro". Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais modelis kļuvis nedaudz mazāks un vieglāks, kā arī ieguvis jaunus spēka agregātus, tostarp četrcilindru turbomotoru.
Sestās paaudzes "Chevrolet Camaro" izgatavots uz "Alpha" platformas, kas ļāvis spēkrata masu salīdzinājumā ar priekšteci samazināt par 90 kilogramiem (bāzes versijas pašmasa – 1597 kg). Automobiļa kopgarums ir 4,78 metri, kas ir par nepilniem sešiem centimetriem mazāk nekā priekštecim.
"Chevrolet" apgalvo, ka jaunā "Camaro" izstrādē virsbūves elementi aerodinamiskajā tunelī pārbaudīti kopumā 350 stundas. Jaunajā "Camaro" modelī esot 70 procenti jaunu un unikālu komponenšu, kas izstrādātas speciāli šim spēkratam. Virsbūves stingrība salīdzinājumā ar pagājušās paaudzes modeli ir par 28% lielāka.
"Chevrolet Camaro" priekšējā balstiekārta ir "MacPherson" tipa, bet aizmugurē – piecsviru konstrukcija. Dārgākajā modifikācijā "SS" automobilis iegūs adaptīvu balstiekārtu "Magnetic Ride Control", kas iepriekš bija pieejama tikai "Z1" versijai, kas paredzēta braukšanai pa trasi.
Bāzes versijā sestās paaudzes "Chevrolet Camaro" tiks komplektēts ar divlitru turbopūtes četrcilindru motoru, kas attīsta 275 zirgspēku jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu. Tas ļaus spēkratam līdz 100 km/h paātrināties mazāk nekā sešās sekundēs. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šai modifikācijai ir 9,4 litri benzīna uz 100 km. Līdz ar to "Chevrolet" arī paziņo, ka šis ir "visekonomiskākais "Camaro" modeļa vēsturē".
Vēl klientu izvēlei tiek piedāvāts 3,6 litru V6 agregāts, kas attīsta 335 ZS un 385 Nm. Tikmēr jaudīgākā modifikācija "SS" iegūs 6,2 litru V8, kas attīsta 455 ZS un 617 Nm. Degvielas taupīšanas nolūkos šis motors vienmērīgas slodzes gadījumā spēs atslēgt pusi cilindru.
Visi motori pieejami komplektācijā vai nu ar sešpakāpju manuālo, vai astoņpakāpju automātisko transmisiju ar iespēju pārnesumus pārslēgt ar taustiņiem aiz stūresrata.
"Chevrolet Camaro" interjerā ir principiāli jauna centrālā konsole un astoņu collu ekrāns mērinstrumentu paneļa vietā, kā arī tāda paša izmēra ekrāns "MyLink" multimediju sistēmai. Tradicionālo stāvbremzes sviru aizstāj podziņa ar elektrisku stāvbremzes aktivizāciju.