BMW X1 (2015)
Foto: Publicitātes foto
Kompānija BMW oficiāli atklājusi jaunās paaudzes "X1" modeli, kas kļuvis par pirmo šīs markas apvidus automobili, kas pieejams ne tikai ar pilnpiedziņu, bet arī tikai priekšējo riteņu piedziņu. Tāpat tas nozīmē, ka jaunajā "BMW X1" dzinējs novietots šķērseniski nevis gareniski kā līdzšinējā paaudzē.

Jaunās paaudzes "BMW X1" izstrādāts uz modulārās platformas "UKL1", kas izmantota arī BMW 2. sērijas "Active Tourer" – BMW pirmā priekšpiedziņas modeļa – pamatā. Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais "BMW X1" kļuvis par 38 mm īsāks, par 23 mm platāks un par 53 mm augstāks.

"BMW X1" salons salīdzinājumā ar priekšteci kļuvis ietilpīgāks – piemēram, vieta aizmugurējo pasažieru kājām palielināta par 37 mm, bet pasūtinot papildus aprīkojumā pieejamo bīdāmo aizmugurējo sēdekli, šo telpu var palielināt par vēl 66 mm. Piemaksājot vēl vairāk, aizmugurējam sēdeklim ir regulājams arī atzveltnes atgāzums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!