Kompānija BMW trešdienas vakarā, 10. jūnijā, oficiāli atklājusi jaunās paaudzes 7. sērijas limuzīnu (G11 – rūpnīcas indekss). Automobilim ir lāzera priekšējie lukturi, kuri, pēc BMW pārstāvju vārdiem, pirmo reizi izmantoti sērijveida automobilī, kā arī pilnīgi autonomā stāvvietā vai garāžā novietošanas sistēma, kurai nav nepieciešams autovadītājs salonā.
Jaunās BMW 7. sērijas sedana kopgarums ir 5098 milimetri, bet riteņu garenbāze ir tāda pati kā līdzšinējam modelim – 3070 mm (un 3210 mm pagarinātajā versijā). Pagarinātās modifikācijas kopgarums salīdzinājumā ar standarta versiju ir par 139 mm lielāks (5238 mm), kas ir par 18 mm vairāk nekā priekštecim. Izsvarojums pa riteņu asīm ir ideālā proporcijā – 50 pret 50.
Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais BMW 7. sērijas limuzīns ir par 130 kilogramiem vieglāks. Tas panākts, konstrukcijā izmantojot kompozītmateriālus, no kā izgatavoti virsbūves centrālie un aizmugurējie statņi, kā arī centrālais tunelis. Automobiļa jumts un durvis ir no alumīnija sakausējuma.
BMW 7. sērijas sedans izgatavots uz jaunas modulārās platformas un būs pieejams kā ar aizmugurējo, tā arī visu riteņu piedziņu. Automobilis aprīkots ar jaunu elektromehānisko stūres pastiprinātāju. Par papildus samaksu būs pieejama arī aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma, kas tos spēs pagriezt leņķī līdz trim grādiem, tādējādi uzlabojot spēkrata vadāmību.
Tāpat BMW 7. sērijā debitē jaunās paaudzes multimediju sistēma "iDrive", kurai tagad ir ne tikai skārienjutīgs ekrāns, bet arī žestu atpazīšanas funkcija. Ar rokas kustību ekrāna priekšā var regulēt, piemēram, audio sistēmas skaļumu, atbildēt uz tālruņa zvaniem u.tml. Vēl paredzēta arī viedtālruņu bezvadu uzlādes sistēma.
Vēl viens būtisks jauninājums ir automobiļa distancētā vadība – aktivizējot šo funkciju uz atslēgas pults, autovadītājs un pasažieri var izkāpt no spēkrata un 7. sērijas limuzīns patstāvīgi iebrauks šaurā stāvvietā vai garāžā. Sistēma automātiski piestūrēs, nobremzēs un pēc tam izslēgs dzinēju.
BMW 7. sērijas sedans ieguvis jaunus sešcilindru motorus un būtiski modernizētu V8 dzinēju. Bāzes versija būs "BMW 730d", kas aprīkota ar trīslitru dīzeļmotoru, kas attīsta 265 ZS un 620 Nm, ļaujot greznajam sedanam līdz 100 km/h paātrināties 5,8 sekundēs.
Lētākā modifikācija ar benzīna agregātu būs "BMW 740i", kas tiks komplektēta ar trīslitru sešcilindru turbomotoru, kas attīsta 326 ZS (līdz 100 km/h paātrinās 5,5 sekundēs), bet "750i" versija iegūs modernizētu 4,4 litru V8 ar divām turbīnām (450 ZS; 4,4 s līdz 100 km/h).
Vēl šis automobilis būs pieejams arī hibrīda modifikācija "740e", kura apvieno divlitru četrcilindru benzīna dzinēju, 95 ZS elektromotoru un litija jonu akumulatoru komplektu. Hibrīda kopējā jauda attīsta 326 ZS, kas ļauj no vietas līdz 100 km/h paātrināties 5,5 sekundēs. Tikai ar elektroenerģiju šī modifikācija spēs nobraukt līdz 40 km distanci. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 2,1 litrs uz 100 km.
Tāpat BMW 7. sērijas limuzīnam būs pieejama sportiskā pakotne "M Sport", kas paredz agresīvāka veidola virsbūves aerodinamiskos elementus un sportiskus akcentus interjerā. Tāpat šajā versijā klients varēs izvēlēties oriģināla dizaina riteņu diskus un standarta modelim nepieejamus virsbūves krāsas toņus.
Papildus aprīkojuma sarakstā vēl ir "Bowers and Wilkins" audio sistēma, nakts redzamības sistēma, panorāmas stikla jumts, projekcijas ekrāns, kas tagad ir par 75 procentiem lielāks, klimata kontroles sistēma ar gaisa jonizētāju, dalītā konsole aizmugurējiem pasažieriem un citas limuzīna cienīgas "ekstras".
Tirdzniecībā Eiropā BMW jaunais 7. sērijas sedans nonāks rudenī.