Jaguar XJ (2015)
Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Jaguar" publicējusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar atjaunināto "XJ" sedanu, kam ir nedaudz modernizēts eksterjera un interjera dizains, tomēr būtiskākās izmaiņas skārušas tehniskos risinājumus.

"Jaguar XJ" limuzīnam turpmāk būs viscaur diožu priekšējie lukturi, modernizēti arī aizmugurējie diožu lukturi. Savukārt interjerā būtiskākais jaunums ir multimediju sistēma "InControl Touch Pro", kas nodrošina ērtu savietojamību ar "iOS" un "Android" platformas viedierīcēm. Savukārt mērinstrumentu paneļa 12,3 collu ekrāns tagad ļauj navigācijas sistēmas attēlu parādīt pa visu ekrānu.

"Jaguar XJ" ieguvis jaunu elektrisko stūres pastiprinātāju, kas, pēc ražotāja vārdiem, ļauj samazināt degvielas vidējo patēriņu par līdz pat trim procentiem, jo enerģiju patērē tikai tad, kad autovadītājs griež stūresratu.

Trīslitru V6 dīzeļdzinējs līdzšinējo 275 ZS (600 Nm) vietā tagad attīsta 300 ZS (700 Nm), kas ļauj reprezentatīvajam britu sedanam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 5,9 sekundēs. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 5,7 litri uz 100 km.

Tagad "Jaguar XJ" piedāvājumu papildinājis arī "Autobiography" versija, kas pieejama tikai modifikācijā ar pagarināto riteņu garenbāzi. Šī versija atšķiras ar bagātīgāku hromēto detaļu skaitu eksterjerā, kā arī greznu interjera apdari ar diviem atsevišķiem sēdekļiem aizmugurē un konsoli starp tiem.

Vēl viens jaunums ir "R-Sport" pakotne, kas atšķiras ar agresīvāka veidola virsbūves aerodinamiskajiem elementiem, sportiskāka profila sēdekļiem un ar melno klavierlaku pārklātu koka apdari.

Bāzes versijā "Jaguar XJ" tiek komplektēts ar divlitru turbopūtes benzīna četrcilindru motoru, kas attīsta 240 ZS (340 Nm) un ļauj sedanam līdz 100 km/h paātrināties 7,5 sekundēs. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 8,4 litri uz 100 km.

Savukārt jaudīgākā modifikācija tiek aprīkota ar pieclitru V8 kompersormotoru, kas attīsta 470 ZS (575 Nm). Vēl automobilim atkarībā no versijas ir pieejama arī pilnpiedziņas sistēma.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!