Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Audi" oficiāli prezentējusi jaunās paaudzes "A4" modeļu saimi – sedanu un universāli. Jaunais modelis salīdzinājumā ar priekšteci atkarībā no versijas kļuvis vieglāks par 120 kilogramiem.

Jaunā "Audi A4" svara samazinājums panākts vairākās pozīcijās. Piemēram, virsbūve kļuvusi par 15 kg vieglāka nekā iepriekš, akumulators un vadu sistēma – par sešiem kilogramiem; sēdekļi – par deviņiem kilogramiem; transmisija – par 16 kg; diferenciālis – par vienu; elektromehāniskais stūres pastiprinātājs – par trīs ar pusi kilogramiem; bet bremžu mehānismi – par pieciem kilogramiem.

"Audi A4" priekšā un aizmugurē ir piecu sviru balstiekārta, kas izgatavota no alumīnija. Vēl šim modelim būs pieejami regulējamie amortizatori, kuru cietība automātiski tiks mainīta atkarībā no braukšanas un ceļa apstākļiem.

Jaunais "Audi A4" sedans salīdzinājumā ar priekšteci kļuvis par 25 milimetriem garāks (4726 mm), par 16 mm platāks (1842 mm), augstums palicis tāds pats (1427 mm), bet riteņu garenbāze palielināta par 12 mm. Universālis ir par milimetru īsāks nekā sedans, bet par septiņiem milimetriem augstāks. Pārējie gabarīti sedanam un universālim ir vienādi.

Sākotnēji jaunais "Audi A4" klientu izvēlei tiks piedāvāts ar trim benzīna un četriem dīzeļa dzinējiem. Bāzes versijā tam būs 1,4 litru turbopūtes benzīna motors ar 150 ZS, bet divlitru agregāts atkarībā no versijas attīsta 190 vai 252 ZS. Pilnpiedziņas versijā "quattro" ar jaudīgāko benzīna dzinēju "Audi A4" līdz 100 km/h paātrināsies 5,8 sekundēs.

Dīzeļa motoru piedāvājumā ir divu litru agregāts, kas pieejams 150 ZS (320 Nm) un 190 ZS (400 Nm) versijā. Tāpat pircēju izvēlei tiek piedāvāts trīslitru sešcilindru dīzeļa motors, kas atkarībā no versijas attīsta 218 ZS (400 Nm) vai 272 ZS (600 Nm). Jaudīgākajā dīzeļa modifikācijā "Audi A4" līdz 100 km/h paātrinās 5,3 sekundēs.

Tāpat "Audi" piedāvā jaunā "A4" modifikāciju "g-tron", kas darbojas ar sintētisko metānu. Šāds motors attīsta 170 ZS, bet tā gāzes baloni atrodas virsbūves aizmugurējā daļā. Tajos var uzpildīt 19 kilogramus gāzes zem 200 bāru spiediena. Šīs versijas automobilis patērē mazāk nekā četrus kilogramus gāzes uz 100 km. Tāpat "g-tron" versijas automobilim ir benzīna tvertne, kura tiek izmantota gadījumā, ja balonos palicis mazāk par 0,6 kg gāzes.

Jau standarta aprīkojumā "Audi A4" modelim būs sistēma, kura brīdina par iespējamo sadursmi, klimata kontrole, multimediju sistēma MMI ar septiņu collu ekrānu un astoņiem skaļruņiem, USB ligzdām, "Bluetooth" saskarni un balss vadību, kā arī priekšējie ksenona lukturi.

Par papildus samaksu klients var iegādāties adaptīvo kruīza kontroli, digitālo mērinstrumentu paneli ar 12,3 collu ekrānu, projekcijas ekrānu, "Bang & Olufsen" audio sistēmu, kā arī diožu matricas priekšējos lukturus.

Jaunais "Audi A4", tāpat kā līdz šim, būs pieejams priekšējo un visu riteņu piedziņas versijā. Tirdzniecībā Vācijā jaunais "Audi A4" nonāks rudenī – pēc debijas Frankfurtes autoizstādē.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!