Tirdzniecībā Latvijā nonācis jaunās paaudzes "Volkswagen Passat" modeļa paaugstinātās pārgājības versija "Alltrack". Šis pilnpiedziņas universālis Latvijā maksā no 35 210 eiro (ieskaitot PVN).
Kā jau līdz šim "Alltrack" modifikācijām, arī jaunajam "Passat Alltrack" ir platsmasas aizsargi pa virsbūves perimetru un paaugstināts klīrenss – līdz kopumā 174 mm. Savukārt "4Motion" pilnpiedziņas sistēmai ir arī speciāls "bezceļu braukšanas" režīms.
"VW Passat Alltrack" pircēju izvēlei tiek piedāvāts benzīna turbodzinēju un trīs dīzeļdzinēji ar turbokompresoru, kas visi atbilst "Euro 6" izmešu standartam. TSI dzinēja jauda ir 220 ZS (350 Nm). TDI dzinēju jauda sākas ar 150 ZS (340 Nm); abu pārējo dzinēju jauda ir 190 ZS (400 Nm) un 240 ZS (500 Nm).
Katra "Passat Alltrack" standarta specifikācijā iekļauta "Start&Stop" sistēma un akumulatora reģenerācijas sistēma. TDI dzinējs ar 150 ZS jaudu tiek piedāvāts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, savukārt citas versijas aprīkotas ar automātisko divsajūgu pārnesumkārbu DSG. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš "VW Passat Alltrack" modelim atkarībā no versijas ir 4,3 līdz 4,9 litri degvielas uz 100 km.
Normālos apstākļos "4Motion" visu riteņu piedziņai vilkme tiek nogādāta tikai uz priekšējiem riteņiem, lai taupītu degvielu. Tiklīdz rodas vilkmes zuduma risks, acumirklīgi tiek pieslēgti aizmugurējās ass riteņi.
"VW Passat Alltrack" ir arī piemērots vilkšanai: 8% un 12% slīpumā tā vilktspēja ir 2200 kg, izmantojot elektriski paceļamo vilkšanas āķi. Turklāt piekabes vilkšanas palīgsistēma "Trailer Assist" atvieglo manevrēšanu ar piekabi, automātiski stūrējot automobili, tam braucot atpakaļgaitā.