"Opel Insignia" vācu ražotāja darbībā pāršķīra jaunu lappusi, modeļu klāstā parādoties auto, kas uzrunā ne tikai prātu, bet arī sirdi. Par nelaimi, ražotājam tā flagmanis iznāca ekonomiski nelabvēlīgā laikā, toties tagad tas ir visai izdevīgs pirkums.
"Quadratisch, praktisch, gut." Šis šokolādes ražotāja "Ritter" reklāmas sauklis ir tik trāpīgs, ka uzsvērti praktiskās dabas dēļ neviļus tiek attiecināts arī uz citiem vācu produktiem. "Opel Vectra", ko ražoja līdz 2008. gadam, bija ja ne taisni kvadrātveida, tad kantaina un praktiska gan.
Vienīgā ekstravagantā atkāpe bija "Signum" – neparasts hečbeks ar pagarinātu riteņu bāzi. Komerciāli "Vectra" pārāk neveicās un mājas tirgū tā atpalika ne tikai no "VW Passat", bet arī no "Mercedes-Benz" C-klases, "Audi A4", 3. sērijas BMW un "Škoda".