Kompānija BMW izstrādājusi jaunu "M4" sportiskā automobiļa modifikāciju – "Competition Sport". Šī skaitā ierobežotās sērijas modifikācija tiek pozicionēta starp standarta "M4" un tās īpaši ekstrēmo versiju "GTS", kas debitēja pērnā gada rudenī.
Gada sākumā BMW gan "M3" sedanam, gan "M4" kupejai izstrādāja sportisko aksesuāru pakotni "Competition Package". Jaunā modifikācija "Competition Sport" aprīkojuma ziņā praktiski pilnībā atkārto jau pazīstamo "Competition Package", tomēr galvenā atšķirība ir virsbūves aerodinamisko elementu komplekts. Piemēram, "Competition Sport" ir oglekļa šķiedras priekšējā bufera uzlikas (t.s. spliteri), difuzors, sānskata spoguļu korpusi un aizmugurējais antispārns.
Trīslitru turbopūtes sešcilindru dzinēja jauda, tāpat kā "Competition Package" gadījumā, arī "Competition Sport" versijai no standarta 431 zirgspēka palielināta līdz 450 ZS. Autoražotājs neprecizē šī spēkrata svaru, tomēr pieļaujams, ka tas ir mazāks nekā standarta "BMW M4" (1590 kg), bet lielāks nekā ekstremālajam "M4 GTS" (1510 kg), kas panākts, piemēram, ar keramisko bremžu mehānismu uzstādīšanu, kas ir 13 kilogramus vieglākas nekā standarta bremzes.
Tāpat "Competition Sport" versija atšķiras ar to, ka tai ir saglabāts aizmugurējais sēdeklis ("GTS" versijai tā vietā uzstādīts drošības cauruļu rāmis). Savukārt interjera apdarē nav izmantota alkantara.