Foto: Publicitātes foto

Līdz ar jaunāko modernizāciju tagad visa "Porsche 911" saime ir "turbo". Nē, tas nenozīmē, ka modeli pārstāv vairs tikai tā jaudīgākā modifikācija "Turbo" vai "Turbo S". Vienkārši arī standarta versijas, kuras līdz šim bija ar atmosfērisko motoru, tagad ir ar turbopūti – tas nodrošina ne tikai vairāk jaudas, bet arī labāku degvielas ekonomiju.

Jaunie "Porsche 911" sešcilindru boksermotori, kas šim sportiskajam automobilim ir pieejami no šāgada "Carrera" un "Carrera S" versijā, ir ar degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un divām turbīnām. Savukārt motora darba tilpums ir pat samazināts – līdz trim litriem.

Kombinācijā ar dažādām jaunām vizuālajām atšķirībām un papildu aprīkojuma iespējām, tostarp viscaur jauno multimediju sistēmu ar septiņu collu ekrānu un "Apple CarPlay" atbalstu, modernizētais "Porsche 911" (ko pats autoražotājs dēvē par "Gen 2" jeb otrās paaudzes "991") sniedz vēl vairāk jaudas, vilkmes un saķeres, kas pieejama kupejas vai kabrioleta virsbūvē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!