Pirmo reizi 15 gadu laikā "Harley-Davidson" izlaidis pilnīgi jaunu "Milwaukee-Eight" dzinēju, kas nu jau ir devītais dzinējs "Big Twin" vēsturē. "Šie būs visjaudīgākie un viskomfortablākie "Touring" motocikli, ko "Harley-Davidson" jebkad piedāvājis," apgalvo Skots Millers, produktu un attīstības stratēģijas viceprezidents.
Saglabājot klasisko izskatu – 45 grādu "V-Twin" cilindru leņķi, "Milwaukee-Eight" dzinējs sniedz līdz pat 11% lielāku jaudu nekā tā priekšgājēji. Tā četri vārsti uz vienu cilindru nodrošina par 50% vairāk ieplūdes un izplūdes kapacitāti. "Milwaukee-Eight" aprīkots ar balansējošo vārpstu, kas par 75% samazina vibrācijas, saglabājot klasiskā "V-Twin" dzinēja īpašības. Neskatoties uz palielināto jaudu, jaunais dzinējs nodrošina degvielas ekonomiju, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.
"Milwaukee-Eight" dzinēji tiek piedāvāti divās versijās: "Milwaukee-Eight 107" (1745cc) un "Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107" (1745cc) standarta motociklu modeļiem un "Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114" (1870cc) "Harley-Davidson CVO" motociklu modeļiem.
Ar pilnībā jauno amortizācijas sistēmu būs aprīkoti visi 2017. gada "Harley-Davidson Touring" modeļi. Jaunās paaudzes aizmugures amortizatori pieļauj par 15-30% lielākas regulācijas iespējas salīdzinājumā ar iepriekšējiem un tas ir izdarāms ar vienu sviru.