Kompānija "Volvo" prezentējusi "V90" universāļa paaugstinātās pārgājības modifikāciju "Cross Country". Zviedru autoražotāja piedāvājumā 90. modeļu sērijā ir sedans, universālis un apvidus automobilis. Šajā saimē līdz šim vienīgais iztrūkums bija "Cross Country" versija, kuru daudzi šīs markas cienītāji pat uzskata par vienīgo īsto "Volvo".
"Volvo V90 Cross Country" no standarta universāļa atšķiras ne tikai ar plastmasas aizsargiem pa virsbūves perimetru. Kā jau vēsturiski šai modifikācijai pieklājas, arī "V90" gadījumā "Cross Country" versijā tā balstiekārta ir augstāka. "Volvo V90 Cross Country" tā ir par veseliem sešiem centimetriem augstāka un nodrošina 21 centimetra klīrensu. Savukārt pilnpiedziņas sistēma ir ar viskosajūgu un aizmugurējo riteņu asi pieslēdz, kad priekšējie riteņi izslīd.
Kā norāda "Volvo" pārstāvji, tad "Cross Country" vizuāli vairs nav tik robusts, kā tā priekšteči, jo arī konkurenti tirgū paaustinātās pārgājības modifikācijas veido kā "premium" segmenta pārstāvjus. Ja "Volvo V90 Cross Country" būtu robusts, tad tas jau startā izskatītos novecojis un pagalam vientuļš savā segmentā. Tomēr "Cross Country" saglabās savu unikalitāti un nebūs pieejams ar citiem "Volvo" modeļiem raksturīgo "R-Design" sportisko pakotni.
Tāpat kā "V90" universālis un pārējie 90. sērijas modeļi, arī "Cross Country" ir būvēts uz "Volvo" modulārās platformas SPA. Tāpat "Cross Country" modifikācijā ir pieejamas visas tās drošības un komforta elektroniskās sistēmas kā "V90" universāli, tostarp "Bowers & Wilkins" audio sistēma.
Ražošanā Zviedrijā jaunais "Volvo V90 Cross Country" nonāks jau šoruden. Autoražotājs pāno, ka nākamgad tas pārdos 30 tūkstošus standarta "V90" universāļu un 20 tūkstošus "Cross Country" modifikāciju.