Japāņu autoražotājs "Nissan" prezentējis jaunāko komerctransporta modeli "NV300", kas tapis uz "Renault Trafic" bāzes.
Kā "Nissan Primastar" aizvietotājs "NV300" modelis "Nissan" vieglo komercautomobiļu klāstā tiek pozicionēts starp "NV200", "e-NV200" un "NV400". Ar šo modeli "Nissan" noslēdz savu vieglo komercautomobiļu klāsta atjaunināšanu.
"NV300" būs pieejams "Panel Van", "CrewVan" un "Combi" pasažieru versijā. Turklāt ir pieejama "Floor Cab" versija – šasija bez virsbūves, kas ir piemērota platforma pēc pasūtījuma būvētu versiju radīšanai.
Pat "L1" garuma versijā var ievietot līdz pat trīs standarta eiropaletēm, bet sākuma aprīkojuma līmeņa "L1H1 Panel Van" kravas nodalījums ir par 110 mm garāks nekā "Primastar", un tajā bez raizēm var ievietot pat 10 x 2,5 metrus lielas reģipša plāksnes.
Papildaprīkojumā iespējams izvēlēties lūku automobiļa salona atdalošajā sienā, kas ļaus pārvadāt līdz 3,75 metrus (L1) un līdz 4,15 metrus (L2) garus priekšmetus. Atkarībā no izvēlētās versijas kravas telpa automobiļa aizmugurē sasniedz 5,2 m3 līdz 8,6 m3.
"NV300" tiek piedāvātas četras dzinēja versijas. Visās izmantots "Nissan" 1,6 litru dīzeļdzinējs – labāk pazīstams no krosoveriem "Qashqai" un "X-Trail", piedāvājot izvēlēties piemērotāko jaudu 95, 120, 125 un 145 ZS. Pirmās divas dzinēja jaudas versijas ir aprīkotas ar vienu turbīnu, bet pēdējās divas – ar divām turbīnām.
Visām dzinēja versijām uzstādīta sešu pārnesumu manuālā transmisija. Ne visas dzinēju versijas ir pieejamas ar visiem virsbūves veidiem. Atkarībā no versijas "Nissan" šim spēkratam sola vidējo degvielas patēriņu ap 5,5 litriem dīzeļa uz 100 km, kas esot vidēji par vienu litru mazāk nekā priekštecim.
Visi "Nissan NV300" Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs būs aprīkoti arī ar papildu sildītāju.