Kompānija "Volkswagen" (VW) oficiāli prezentējusi savu jaunāko apvidus automobili "Atlas". Šis septiņvietīgais apvidus automobilis izstrādāts speciāli Ziemeļamerikas tirgum.
"VW Atlas" izstrādāts uz modulārās platformas MQB, kas ir arī jaunā "VW Tiguan", kā arī virknes VW priekšpiedziņas automobiļu un "Škoda Kodiaq" apvidnieka pamatā. Tomēr "Atlas" nosaukt par pārzīmolotu "Kodiaq" nevar – VW modelis gabarītos ir jūtami lielāks. Piemēram, ja "Kodiaq" ir 4,7 metrus garš, tad "Atlas" kopgarums pārsniedz piecus metrus.
Sākotnēji "VW Atlas" tiks piedāvāti divi benzīna dzinēji – divlitru turbopūtes četrcilindru agregāts ar 238 zirgspēkiem, kā arī 3,6 litru VR6 atmosfēriskais ar 280 ZS. Transmisija – tikai un vienīgi astoņpakāpju automātiskā, bet piedziņa bāzes versijā būs tikai uz priekšējiem riteņiem. Pilnpiedziņa ar piektās paaudzes "Haldex" viskosajūgu būs tikai modeļa versijai ar jaudīgāko motoru.
Tāpat kā citiem jaunākajiem VW modeļiem, arī "Atlas" ir digitālais mērinstrumentu panelis, kā arī multimediju sistēma ar "Apple CarPlay", "Android Auto" un "MirrorLink" atbalstu. Vēl no elektroniskajām sistēmām būs adaptīvā kruīza kontrole, ekstrēmās bremzēšanas sistēma, automātiskā stāvvietā novietošanas sistēma u.c.
"VW Atlas" trešā sēdekļu rinda ir nolokāma manuāli, bet otrā sēdekļu rinda ir arī bīdāma uz priekšu un atpakaļ. Arī trešās sēdekļu rindas pasažieriem ir glāžu turētāji un 12 voltu elektroligzda. Pagaidām gan VW neatklāj "Atlas" bagāžas nodalījuma ietilpību.