"Mercedes-Benz" paziņojis par jaunas dzinēju saimes izstrādi markas flagmanim – S-klases limuzīnam. Vācu reprezentatīvais sedans ne tikai daudz jaudīgākus sešu un astoņu cilindru benzīna dzinējus, bet arī visjaudīgāko dīzeļa agregātu autoražotāja vēsturē.
Modernizētā "Mercedes-Benz" S-klase iegūs četrlitru V8 biturbo benzīna dzinēju, kurā būs izmantotas tehnoloģijas no "Mercedes-AMG GT" analoģiskās konfigurācijas motora. Šis dzinējs aizstās līdzšinējo 4,7 litru V8 agregātu, kas attīsta 455 ZS un 700 Nm.
"Mercedes-Benz" sola, ka, neskatoties uz darba tilpuma samazinājumu, jaunais dzinējs būs par pieciem procentiem jaudīgāks nekā līdzšinējais 4,7 litru agregāts. Savukārt tā vidējais degvielas patēriņš būs par 10 procentiem mazāks, jo pie vienmērīgas slodzes (apgriezienu diapazonā no 900 līdz 3250 apgr./min) dzinējam tiks atslēgta puse cilindru.
Vēl atjauninātā S-klase iegūs rindas sešcilindru dzinēju ar elektriskās piedziņas turbīnu, kas kompensēs vilkmes nepietiekamību pie zemiem motora apgriezieniem. Tamlīdzīgu sistēmu izmanto, piemēram, "Audi" savā īpaši jaudīgajā "SQ7" apvidus automobilī.
Šis sešcilindru turbomotors attīstīs 407 zirgspēku jaudu un 500 ņūtonmetru griezes momentu. Salīdzinājumam: S-klases pašreizējais jaudīgākais sešcilindru dzinējs attīsta 333 ZS un 480 Nm.
Visbeidzot, greznākais "Mercedes-Benz" modelis tiks aprīkots ar 312 ZS jaudīgu sešcilindru dīzeļdzinēju, kas aizstās līdzšinējo 257 ZS agregātu. Šis jaunais dīzeļdzinējs būs visjaudīgākais "Mercedes-Benz" vēsturē. Motoram būs alumīnija cilindru bloks un tērauda virzuļi.