Vācu tūninga kompānija "Edo Competition" pēc autoražotāja "Maserati" pasūtinājuma no sacīkšu bolīda "MC12 Corse" radījuši superauto, kas ieguvis pielaidi braukšanai arī pa koplietošanas ceļiem. Šis auto radīts vienā eksemplārā un ieguvis "MC12 VC" nosaukumu. Tas tiks izstādīts "Maserati" muzejā Modenā.
Unikālā "Maserati MC12 VC" izstrādei sešu cilvēku komandai bija nepieciešams septiņu mēnešu darbs. Lai automobilis iegūtu pielaidi braukšanai pa koplietošanas ceļiem, "Edo Competition" nomainīja sacīkšu spēkrata dzinēja izplūdes sistēmu, kā arī uzstādīja lukturus, durvju atslēgas, tradicionālos vējstiklus un riepas.
Tāpat "Maserati MC12 VC" ir jauna degvielas padeves sistēma, kura spēj darboties ar to benzīnu, kas nopērkams degvielas uzpildes stacijās. Vēl šim unikālajam superauto ir civilāks balstiekārtas regulējums, ielas automobilim piemērotāki bremžu diski, uzstādīta stāvbremze un regulējama priekšējā balstiekārta, lai paceltu virsbūves priekšdaļu, piemēram, pirms "guļošā policista" pārbraukšanas.
"Maserati MC12 VC" sver 1250 kilogramu. Tādējādi superauto ir vieglāks par standarta "MC12" modeli (1500 kg), bet smagāks par tā sacīkšu versiju "Corse" (1150 kg).
Itāliešu superauto aprīkots ar 755 zirgspēku jaudīgu sešlitru V12 dzinēju, kas sajūgts ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. No vietas līdz 100 km/h šāds "Maserati" paātrinās aptuveni trijās sekundēs, bet līdz 200 km/h – sešās.