Kompānija "Alfa Romeo" plāno līdz 2021. gadam tirgū ieviest deviņus jaunus modeļus, paziņojis markas vadītājs Rīds Biglends. Pirmais no tiem būšot "Stelvio" apvidus automobilis, ko "Alfa Romeo" prezentēšot šomēnes notiekošajā Losandželosas autoizstādē.
"Alfa Romeo Stelvio" apvidnieks tiks pozicionēts kā "BMW X3" un "Audi Q5" konkurents. Šim modelim būs pieejama tā pati dzinēju gamma, kā "Giulia" sedanam, kas paredz benzīna un dīzeļa dzinējus ar jaudu no 150 līdz 280 zirgspēkiem.
Nav izslēgts, ka "Stelvio" būs arī īpaši sportiskā modifikācija ar 510 zirgspēku jaudīgo 2,9 litru biturbo sešcilindru motoru no "Giulia Quadrifoglio Verde" modifikācijas (attēlā). Tas ļautu "Stelvio" konkurēt arī ar jaudīgākajām "Jaguar F-Pace" un "Porsche Macan" versijām.
Savukārt 2017. gadā "Alfa Romeo" prezentēs "Giulia" universāli, kam dzinēju piedāvājums būs tāds pats kā sedanam. Ar universāli "Alfa Romeo" cer palielināt realizācijas noietu Eiropā, kur šis virsbūves tips ir viens no vispopulārākajiem.
2018. gadā "Alfa Romeo" tirgū ieviesīšot gabarītos vēl lielāku apvidnieku par drīzumā gaidāmo "Stelvio". Tas būšot radīts uz kopīgas platformas ar "Maserati Levante" un tirgū konkurēs ar "Audi Q7" un "BMW X5".
Vēl "Alfa Romeo" izskata iespēju radīt "Stelvio" apvidus automobiļa versiju ar kupejas silueta virsbūvi, līdzīgi kā "BMW X4". Visbeidzot, nav izslēgts, ka itāliešu sportisko automobiļu ražotājs ražošanā ieviesīs arī mazu apvidus automobili konkurencei ar "BMW X1", kas markas piedāvājumā aizstās līdzšinējo "Giulietta" hečbeku.
Iepriekš tika vēstīts, ka 2020. gadā "Alfa Romeo" aizstās "4C" kupeju un rodsteru ar principiāli jaunu modeli, kas, iespējams, iegūs "Brera" nosaukumu. Automobilis būšot izstrādāts uz "Giulia" platformas un tikšot aprīkots ar turbopūtes četru un sešu cilindru dzinējiem.