"Nio EP9" izstrādāts sadarbībā ar elektrisko formulu sacīkšu seriāla "Formula-E" šīs pašas ķīniešu kompānijas rūpnīcas komandas speciālistiem. Neskatoties uz to, ka šis elektriskais superauto ir ar pielaidi braukšanai pa koplietošanas ceļiem, spēkrats izstrādāts arī atbilstoši FIA LMP1 kategorijas drošības standartiem, tādējādi ļaujot ar to piedalīties arī 24 stundu Lemānas sacīkstēs.
Ķīnieši apgalvo, ka, ar "Nio EP9" braucot 240 km/h ātrumā, tā radītais piespiedējspēks esot divkārt lielāks nekā F-1 bolīdiem – 24 tūkstoši ņūtonu jeb 2,4 tonnas, ja salīdzinām to svara izteiksmē.
"Nio EP9" konstrukcijas pamatā ir oglekļa šķiedras monokoks. Pavisam šim superauto ir četri elektromotori, no kuriem katrs ir uzstādīts spēkrata riteņos. Tāpat ķīniešu brīnumam ir divi litija jonu akumulatoru komplekti, kurus iespējams uzlādēt 45 minūtēs vai nomainīt astoņās minūtēs. Bez atkārtotas uzlādes "Nio EP9" spējīgs nobraukt ap 425 kilometru distanci.
"Nio EP9" sver 1735 kilogramus. No vietas līdz 100 km/h tas paātrinās 2,7 sekundēs, līdz 200 km/h 7,1 sekundē, bet līdz 300 km/h – 15,9 sekundēs. Ķīniešu superauto maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 313 km/h. Savukārt ceturtdaļjūdzes (402 m) dragreisa distanci "Nio EP9" paveic 10,1 sekundē ar finiša ātrumu 249 km/h.
Vācijas leģendāro Nirburgringas trases apli "Nio EP9" nobraucis septiņās minūtēs un 5,12 sekundēs, kas ir rekords sērijveida elektromobiļiem.
"Nio EP9" tiks izgatavots skaitā ierobežotā sērijā.