Itāliešu superauto ražotājs "Pagani" oficiāli atklājis "Huayra" modeļa rodstera modifikāciju, ko markas dibinātājs Horācijs Pagani nosaucis par "vissarežģītāko projektu", kāds jebkad bijis šī autoražotāja vēsturē. Pavisam tiks izgatavoti tikai 100 šīs versijas eksemplāri, no kuriem katrs maksās 2,3 miljonus eiro.
"Pagani Huayra Roadster" izstrādē tika radīts jauns monokoks no oglekļa šķiedras un titāna, ļaujot rodsteru padarīt par 80 kilogramiem vieglāku nekā kupeju. Rezultātā šī superauto pašmasa ir tikai 1280 kilogramu. Tāpat spēkratam ir par 52% lielāka noturība pret lieci un vērpi nekā kupejas modifikācijai.
Itāliešu rodsteram būs pieejami divi jumta seguma veidi: cietais jumts ar caurspīdīgu stikla centrālo daļu, bet otra – auduma jumts ar oglekļa šķiedras korpusu, kas ērti salokāms un novietojams bagāžas nodalījumā. Autoražotājs norāda, ka abos gadījumos jumta segumu uzlikt un noņemt esot viegli un ātri.
"Pagani Huayra Roadster" aprīkots ar sešlitru V12 biturbo dzinēju, kas attīsta 764 zirgspēku jaudu un 1000 ņūtonmetru griezes momentu. Motors sajūgts ar jaunu septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu "Xtrac". Rodstera dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti, tomēr atgādinām, ka šī modeļa kupeja no vietas līdz 100 km/h paātrinās 3,3 sekundēs un maksimāli sasniedz 370 km/h.