Kompānija BMW pašlaik notiekošajā Šanhajas autoizstādē prezentējusi jaunāko "M4" modeļa versiju "CS", kas būtībā ieņemt nišu starp "M4 Competition Package" un "M4 GTS" modifikāciju. Tomēr, ņemot vērā, ka visi "M4 GTS" limitētās sērijas spēkrati ir izpārdoti, tad "M4 CS" ir jaunais šī modeļa ekskluzīvo versiju flagmanis.
"BMW M4 CS" trīslitru turbopūtes sešcilindru benzīna dzinējs attīsta 460 zirgspēku jaudu un 600 ņūtonmetru griezes momentu, kas ir par 29 ZS vairāk nekā standarta "M4". Dzinējs sajūgts ar septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu un ļauj "BMW M4 CS" no vietas līdz 100 km/h paātrināties 3,9 sekundēs un maksimāli sasniegt 280 km/h. Modifikācija ar manuālo pārnesumkārbu "M4 CS" piedāvājumā nebūs.
Autoražotājs apgalvo, ka Vācijas leģendāro Nirburgringas trasi "BMW M4 CS" spēj nobraukt septiņās minūtēs un 38 sekundēs – tas ir par 14 sekundēm ātrāk nekā standarta "BMW M4". Savukārt 500 ZS jaudīgais "BMW M4 GTS" šo pašu 20 kilometru garo trases apli nobrauc vēl ātrāk – septiņās minūtēs un 27 sekundēs.
Salīdzinājumā ar standarta "BMW M4" jaunā "CS" versija ir par 30 kilogramiem vieglāka (1580 kg). Svara samazinājumu izdevies panākt, jumtu un motora pārsegu izgatavojot no oglekļa šķiedras. Tāpat salonā ir vieglākas konstrukcijas durvju apdare, vienkāršotāka audio sistēma un divjoslu klimata kontroles vietā ir vienkārši gaisa kondicionētājs.
No citām "BMW M4 CS" īpatnībām jāatzīmē sportiskāka regulējuma balstiekārta, vieglāka materiāla riteņu diski (19 collu priekšā un 20 collu aizmugurē), kā arī atsevišķi jauni aerodinamiskie elementi eksterjerā.
Vācijas tirgū "BMW M4 CS" maksās 117 tūkstošus eiro.