Kompānija BMW publicējusi pirmo oficiālo informāciju par drīzumā gaidāmo jaunās 5. sērijas sportisko modifikāciju "M5". Vācu autoražotājs atklājis, ka jaunais "BMW M5" pirmo reizi savā vēsturē iegūs pilnpiedziņas sistēmu "xDrive" un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu (nevis divsajūgu sekvenciālo, kā līdz šim).
"BMW M5" pilnpiedziņas sistēma ir izstrādāta uz standarta "xDrive" bāzes, kurā par vilkmes sadalīšanu starp riteņu asīm atbilst viskosajūgs ar elektronisko vadību. Tomēr sportiskā sedana gadījumā tā būs noregulēta tā, lai autovadītājs varētu arī izvēlēties režīmu, kurā pilnībā tiek atslēgta vilkmes novadīšana uz priekšējiem riteņiem, saglabājot tikai klasisko (aizmugurējo) piedziņu.
Tomēr, aktivizējot braukšanas elektroniskās stabilizācijas sistēmu, pēc noklusējuma tiks aktivizēta arī "xDrive" pilnpiedziņa. Arī aktivizējot "MDM" režīmu, kurā maksimāli tiek ierobežotas elektroniskās aktīvās drošība sistēmas, "BMW M5" joprojām brauks pilnpiedziņas režīmā, tomēr galveno uzsvaru liekot uz vilkmes pārnešanu uz aizmugurējiem riteņiem. Tikmēr klasiskā piedziņa būs pieejama tikai visu elektronisko stabilizācijas sistēmu izslēgšanas gadījumā.