Kompānija "Škoda" prezentējusi savu jaunāko modeli – apvidus automobili "Karoq". Neskatoties uz to, ka medijos "Karoq" tika pozicionēts kā "Yeti" pēctecis, autoražotājs paziņojis, ka "Yeti" vēl kādu laiku tiks ražots.
"Škoda Karoq" kopgarums ir 4,38 metri, bet riteņu garenbāze sasniedz 2,63 metrus – tas ir par 39 milimetriem mazāk nekā "Volkswagen Tiguan" modelim. Jaunā "Škoda" bagāžas nodalījuma tilpums ir 521 litrs, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1630 litru. Turklāt otrā sēdekļu rinda ir bīdāma uz priekšu un aizmuguri –, pabīdot to pilnībā uz priekšu un nolaižot sēdekļa atzveltnes, bagāžas nodalījuma tilpums palielināms līdz 1810 l.
Jaunais "Škoda" apvidnieks izgatavots uz VW koncerna modulārās platformas MQB, uz kuras tapis arī "Tiguan" un "Kodiaq" modelis. Turklāt jaunais "Karoq" ieguvis arī aktīvo balstiekārtu ar četriem darbības režīmiem, ieskaitot braukšanai apvidū. Tāpat elektronika automātiski aktivizēs sportisko režīmu, ja secinās, ka autovadītājs jau ilgāku laiku brauc dinamiski.
Savukārt no dīzeļdzinējiem būs pieejams 1,6 un divu litru agregāts, kuri atkarībā no versijas attīsta 115 ZS (250 Nm), 150 ZS (340 Nm) vai 190 ZS (400 Nm). Jaudīgākajā dīzeļmotora versijā "Karoq" līdz 100 km/h paātrināsies 7,8 sekundēs. Transmisijas – sešpakāpju manuālā un septiņpakāpju sekvenciālā ar diviem sajūgiem.
"Škoda Karoq" aprīkojumā būs pieejami viscaur diožu priekšējie lukturi, adaptīvā kruīza kontrole, bagāžnieka vāks ar elektrisko piedziņu u.c. Savukārt dārgākā multimediju sistēmas versijā "Columbus" būs arī žestu atpazīšanas funkcija.