Porsche 911 Carrera T
Foto: Publicitātes foto

Ar "911 Carrera T" modifikāciju "Porsche" atdzīvina 1968. gada "911 T" pūristisko konceptu: mazāka masa, "īsākas" pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu uzlabotam sniegumam un elpu aizraujošai braukšanas pieredzei.

Tā motors nodrošina 370 ZS lielu jaudu. "911 Carrera T" ("Porsche" gadījumā "T" apzīmē "Touring") lepojas arī ar vairākām citām aprīkojuma vienībām, kas nav pieejamas "911 Carrera" modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM ("Porsche" aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, "Sport Chrono" pakotni ar optimizētu masu, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un "Sport-Tex" sēdekļu vidusdaļu. "911 Carrera T" papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass, kas nebija pieejama "911 Carrera" modeļiem.

Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aizmugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no "Porsche" komunikāciju sistēmas (PCM). Rezultāts: 1425 kg pašmasa, kas ir par 20 kg mazāk nekā "911 Carrera" ar līdzvērtīgu aprīkojumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!