Kompānija BMW izstrādājusi jau tā sportiskā "M3" modeļa visjaudīgāko modifikāciju "CS". Salīdzinājumā ar standarta "BMW M3" tā "CS" versija ir ātrāka un vieglāka.
"BMW M3 CS" ir aprīkots ar tādu pašu trīslitru turbopūtes sešcilindru dzinēju, kā standarta "M3", kur tas attīsta 431 zirgspēku. Tomēr "CS" versijā tā jauda ir palielināta līdz 460 ZS, kas ir arī par 10 ZS vairāk nekā standarta "M3" ar papildu aprīkojumā pieejamo pakotni "Competition Package".
Savukārt maksimālais griezes moments no standarta 550 ņūtonmetriem palielināts līdz 600 Nm. "CS" versijā šis motors pieejams komplektācija tikai ar septiņpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu, manuālā šai versijai nav paredzēta.
No vietas līdz 100 km/h jaunais "BMW M3 CS" paātrinās 3,9 sekundēs (standarta modelis ar "Competition Package" šo disciplīnu paveic par 0,1 sekundi lēnāk). Maksimālais braukšanas ātrums šai modifikācijai, kura jau standartā ir aprīkota ar "M Driver's Package", ir ierobežots pie 280 km/h atzīmes.
"CS" modifikācija no standarta "BMW M3" atšķiras ar jumtu un motora pārsegu, kas izgatavots no oglekļa šķiedras, priekšējās bufera uzlikas, aizmugurējā difuzora un spoileri uz bagāžnieka. Rezultātā automobiļa pašmasa ir 1585 kilogrami, kas ir par 50 kg mazāk nekā standarta "M3", uz kā bāzes tas tapis.
"BMW M3 CS" balstiekārta ir tāda pati kā "M3 Competition Package" versijā. Tādējādi automobilim ir uzlabota adaptīvā balstiekārta ar "cietākām" atsperēm, amortizatoriem un šķērsstabilizatoriem.
Tāpat automobilim jau standartā ir uzstādīts aktīvais "M" diferenciālis, sportiskāka skanējuma izplūdes sistēma un kaltie riteņu diski (19 collu priekšā un 20 collu aizmugurē) ar "Michelin Pilot Sport Cup 2" riepām. Par papildu samaksu pieejamas arī keramiskās bremzes.